BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday 15 November 2011

Hari ni 8 haribulan 11 tahun 201


Wahh, cepat siot mase berlalu kan? Kejap je dah masuk seminggu satu hari dalam bulan lapan. Huhu. Takut mehh. Result dah nak keluar. Ya allah, gano lha result aku. [ aku tak nak result keluar ! ]

Act, tak dop gapo hap nak aku coretkan kat sini. Sajo-sajo jah ni. Puwahh etep. Ermm, alang-alang dah bukak comp, tak de benda pulak nak buwat. Hee. Edit gambar jum! [cehh. Ni jelah keje yang pandai aku buwad selain buang mase ngan tidow -.-‘’]

 Time aku bukak je folder gambar, aku terdiam kejap. Nape? Gambar dia. Gambar dia buwad aku teringat kat dia. Waaa, dia masihh di hati aku! Tapi sampai bila yim? Aku dah cuba lupakan dia, tapi makin aku cuba nak lupa, makin kuwad ingatan aku tentang dia! Hate ue lha. :’|

Siapa dia? Act, ‘dia’ tuhh merujuk kat duwe orang. They are HARITH syAHMI and MOHD AIZAT. Sape harith syahmi? My first love. Dia lha orang yang pertama berjaya curikk hati aku sebelum mohd aizat. Syahh sygg, bila lha syah nak kembalikan hati ez balik? Jangan seksa ez macam ni boley tak? N you, eyjaq. Jaq pon smo. Bilo nop bagi mula hati yimm! 

Miss you sangad-sangad syah. Ez perlukan syah. Nape syah tinggalkan ez time ez perlukan syah dulu? Syah, buwad betol-betol taw SPM ni. Sayangg syh. Always and forever. That’s my promise :’)
Heyy, dia text aku. [ lobiu , syah ;) ]

‘’ ouhh. Syah ingat lha. Taakan lupe pulak kan. Syh bawu sampai rumah je ni. Tadi ada kelas tambahan. Habis pukul 5 tadi. Thanks. Hari tuhh nak wish ez, tapi number fon pulak taader. Sorry. Cam ner ouhh PMR?  Jap ekk. Tengah drive ni. Jap taw ‘’

Ouhh. My sygg dah pandai drive daa. Haa, tak gitaw ez pon. Huhu. Nanti cerita sume kat ez taw. Ez rindu syah sangad-sangad ni [ tak sangka dia balas text aku. Thanks a lot to HIM :’) ]

‘’heyy, orang dah ada lessen aww. Jangan jeles. Haha ‘’

‘’ tak payahh lha ambek aliran SC, yunk.  Mengarut je. Haha. ‘’

0 comments: