BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday 18 October 2011

16 . 10 . 2011 :)


Hari ini 16 haribulan 10 , AHAD .

Hehe. WAN NURIN tak pergi sekolah daa. MALAS, MALAS and MALAS sangat-sangat nak pergi sekolah. Alaa, bukan ada pape pun kat sekolah. BUSAN ! tapi esok mesti my mum tak bagi dah ponteng sekolah. Sebab kehadiran kitaorang tetap ditanda and kehadiran tetap WAJIB even kitaorang dah habis exam PMR . menyusahkan lhaa. Hahaha. Gurau je. Act, aku malas nak pergi sekolah time hari ahad sebab malas nak hadir perhimpunan. Hehehe

OKAY. Hari ini umi benarkan aku tak pergi sekolah. Tapi dengan syarat kena kemas rumah. Aku kena masak nasi, lipat baju and basuh pinggan. Bukan tu je, dia nak aku serahkan handphone aku kat dia selama dia tak balik. ‘’umie, hap tu tak boleh lha’’. ‘’okay, kalu tak boleh, kau kena pergi sekolah besok’’. arghhhh. ‘’ yelahh-yelahh. Ambil lha.’’. aku bangun pagi tadi pukul 5.45. tolong dia packing baju haniff nak hantar tadika . Tolong dia bukak and kunci pintu. Tolong dia buat susu haniff. Tutt tutt sebelum dia pergi, dia tak minta pon phone aku. Dia just pesan ‘’jangan keluar rumah. Jangan tinggal rumah. And jangan bawak ORANG LUAR masuk rumah. Jaga diri taw’’ . adehhh, rupa-rupanya, motif dia minta phone aku just sebab takut aku bawa JANTAN masuk rumah. Umi, umi. Ni nuyimm lhaa. Nuyim tak buat perkara BODOH tu. Don’t worry okay -.-‘’

HEHE , best jugak kan duduk kat rumah sorang-sorang. Tak ada orang nak kacau hidup aku pon. Aku tidur ke, aku tengok tv ke. Semua boleh. UMIE, tahun depan yim nak sekolah KAMIL dehh. Yim nak duduk asrama. Umie jangan rindu yim deh. Hehehe. Okay lhaa. Aku tak tahu nak tai papa dah. Okay sekarang jum snap gambo. Ahaks. Ni lha antara  gambar-gambar ‘ NUYIMM in BORED’. xP





 jangan komen pape . aku tahu aku tak LAWA !

0 comments: