BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday 18 October 2011

tak tahu tajuk apa . wahahah xD


Hari ini 17 haribulan 10 , ISNIN


 Wahaha, WAN NURIN pergi sekolah ter! Adehh, busan lha duduk kat sekolah. Hari ini seperti dalam jadual, budak-budak form 3 semua main BOLA BALING. Okay, kali ni kitaorang main bawah jagaan my FAV sir ever! He is MOHD ARQAM bin alwi. Aww, he’s so cute. Ahak  >,<

SIR , SIR. Hari ini dia asyik bising-bising je. Why? He said ‘’budak-budak ni nak main apa lhaa hari ni. Game start pukul 9 sampai pukul 12. Kejap je. Baik tak payah maen. Besok tak payah datang sekolah lha semua. Saya pon tak nak datang. Haha. Dah lha budak-budak ni lembik. Aku tengok pon tawu. Aku tak kira dah hari ini, semua pelajar kena lari round padang 10 kali!’’ OMG, sir wehhh! Jangan lha dera kitaorang macam ni. -.-‘’

OKAY, semua pelajar berkumpul kat padang bola baling tepat jam 9.15. pagi tu kitaorang solat hajat berjemaah kat surau pukul 8. Then, 8.15 sampai 9.00 tuhh kitaorang kena stay kat pustaka! NILAM time. Haha. Bangga lhaa aku. Tahun ni , aku just rekod bacaan aku untuk nilam just 15 buah buku. Banyak kan ? bhahaha. Never mind. Tak pelik lha aku just membaca banyak tuhh.  NUYIMM kea ni. Hee xP

Part yang paling aku ketawa NON stop , time team ALI vs Abu . perlawanan antara ALI vs ABU merupakan perlawanan terakhir kitaorang petang ni. Dalam team ALI , salmah yang main untuk team ni. Kat dalam team ABU pulak ada juga kawan aku yang main. Urghhh, sape lagi kalau bukan ‘awek sukan’ kelas 3 Z. she is ECOH! Adehh, dua-dua kawan baik aku yang main. NUYIMM, nak sokong team mane ni? Erm, tak pe lha. Aku sokong dua-dua. Adil kan kawan. Heyy kawan, korang main semangat gila. Salmah muka macam anak BANGLA. AL-maklum lhaa main time matahari menegak kat atas kepala . Echo pon sama. Haha. Sorry. Gurau je. Pape un , KORANG TERBAIK lha. ‘’maju lha sukan untuk Negara’’. Hee xD. Echo, be careful taw. Kaki awak tuhh tak okay lagi. Ermmm -.-

 Time diorang main kan, ada lha sekali ni bola tah pape terpelanting kena kat kaki echo. HAHA! Bola tuhh jatuh then roll ikot bawah kaki echo. My lovely sir said ‘’h0o , ‘telur’ dohh sorang’’. Hahaha. Dengan muka tak de perasaan dia cakap macam tuhh. Aku gelak sorang-sorang. Adehh. Sir , sir. Tak habis-habis usik budak ni. Hehe, tapi dia comel lha. Dengki aww time tengok budak-budak ni rapat dengan dia. Ada tuhh, diorang ambil gambar sir. OMG, dia pose cute sangat. :D. sir ARQAM ter , you are my best sir ever! ;) thanks for make me smile and buat aku lupa kat masalah aku buat sementara. Love you all !


OHH ye ! g0od news for me and my family. Guys , you know what , HANIFF my cutest baby dah boleh baca doa makan sendiri. Awww , cute sangat dengar suara dia baca doa. Dengan reaksi muka yang chomel tuhh, dia baca time nak makan. Okay lhaa even tak sempurna macam korang baca. Faris wehh , malu dop baby haniff tegur mung tak baca doa sebelum makan. Ahak .  Baby , I’m proud of you sayang. Kakak sayang haniff. Mmmuaahh. And aku paling bangga time dia kena buli , dia panggil aku. Minta tolong lha katakan. Hehehe . He always make me SMILE. You are my everything , baby. Love you so much. Nanti kakak beli haniff ur fav chocolate ye. Kakak janji :) hehehe. dy suka pose macam saya . nahh , tengok lhaa


comel tak ? mesti lha comel . adik saya terr . hahaha

0 comments: