BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday 18 October 2011

sekolah BARU ! :)

  Ya allah , cepat lhaa msa berlalu . tahun depan aku form 4 dohh . wahhh , tak percaya jah rasa . tua dah la WAN NURIN EZZATY . huhu ,. and tahun 2012 merupakan tahun yang mencabar buat aku . kenapa ? sebab tahun 2012 aku dah nak pindah sekolah . nak pergi mana ? ermm , aku nak sangat pergi SEKOLAH MENENGAH KEBANGSAAN KAMIL . ahaha . agak-agak an aku boleh tak ambil aliran SC ? ahahaha . LUCU lhaa . aku tak rasa yang aku dapat ambil aliran SC . ermm , tak mengapa lhaa . aku maybe ambil aliran PERAKAUNAN . susah ? senang ? never mind . yang penting aku memang betol-betol nak ambil aliran tu. Its okay lhaa yim orang nak cakap kau bodoh pun . masa pon dah tak boleh undur balik kan ? nanti bila aku dah boleh result , doakan aku kuat epp . aku takut sangat result aku rendah and aku tak boleh terima tuu .



Ya allah , kau kuatkanlah imanku . kau tempatkanlah aku bersama orang-orang yang sabar dalam menghadapi qada’ dan qadar –MU. Ya allah , takot wehh . bila laa result nak keluar ye ? aku harap sangat result aku seperti yang aku target . aku target berapa ? aku target 6A je . yelahh , nak target banyak-banyak takut orang cakap aku perasan . AL-maklum lhaa aku niem PEMALAS . hahaha . ermm , nak nangis ase bile ingat orang-orang yang aku sayang bagi nasihat . ‘’yimm , belajar molep nehh . biar berjaya di dunia dan akhirat.’’ , ‘’dik , nanti dah masuk form 4 jangan main-main agi taw. Belajar molep . kak sentiasa doakan yang terbaik buat adik’’ , ‘’ez , t dah naik form 4 jangan banyak layan novel sangat taw . kehidupan sebenar tak semestinya sama dengan cerita dalam novel . t belajar betol-betol. Bila dah nak exam SPM susa taw nak cover sume subjek . syah yakin ez boleh’’ . huhuhu . love them so much . thanks guys ! :’)

OKAYY , first nape aku nak sangat sekolah kat SMK KAMIL ? sebab aku tengok sekolah tu lawa n macam best gitu . hehehe . and salah satu sebab aku pilih nak stay kat PASIR PUTEH sebab aku nak lari jauh-jauh dari sibling aku yang nakal-nakal tu . hahaha . bukan sebab aku benci dengan diorang . aku just tak tahan diorang selalu buli aku . ishhhh , serabut lhaa . owhhh , tahu lhaa aku sorang je pompuan , tapi jangan lhaa kacau hidup aku . hidup aku , aku punye pasal lhaa . time ni boleh lhaa korang cakap ‘’ serabut wehh kakak ada. Kenapa lhaa kakak ni tak jadi laki juga. Menyusahkan betol ! ‘’ . never mind , dude ! t bila aku da pindah sana and jarang balik KB , korang akan RINDU kat aku . wahahaha . korang tunggu lhaa. :’P

T  aku dah study kat sana , aku tak pergi sorang-sorang taw .  aku maybe pergi dengan kawan terbaik aku , NICK CT NUR AEYCHAH . haha . dia memang kompem r stay kat PP sebab dy memang orang PP. dia cakap kalau dia tak dapat SMK KAMIL , dia nak minta SMK TOK JANGGUT . adehhh , sekolah akak aku tuu . ermm , aku tak rase yang aku akan sekolah kat situ jugak. Kalau lhaa aku tak dapat SMK KAMIL , aku redha je . aku ikot je parent aku cakap kalau memang tu yang terbaik buat diorang , TAPI umi n abah terr , SORRY sangat ! yim tak nak sekolah kat SEKOLAH MENENGAH AGAMA TENGKU AMALIN AISHAH PUTRI daa . fullstop ! sekolah SMATAAP memang bagus , tak dinafikan . tapi aku nak sangat sekolah luar KB . and kalau boleh aku nak sekolah kat tempat yang jauh sikit . BUT , NOT IN KB! -.-‘’

0 comments: