BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday 18 October 2011

hehe :) love ue , star futsal !


Assalamualaikumm :)
Hye korang :) hee . hari ni 15 haribulan 10 ,  cuti . biasa lha cuti minggu. Kitaorang (my family) tak balik kampung pun. Huhu. Miss lha kat nenek , tok ayah n opah. Tak pe lha. Kiteorang tak balik sebab my mum tak sihat. Dia pening sikit. Demam. Next week, tunggu taw. Kiteorang mesti balik punye :)

Hari ni Hilman ada latihan futsal dengan kawan-kawan dia. So, diorang pergi berlatih kat STAR FUTSAL .  Aku ikot my mum pergi hantar dia. Hahaha. Ni first time aku sampai sini. Adehh , latihan start pukul 5.15. tak lama pun, sejam je. Kul 5.50 aku dengan umi pergi lhaa nak ambil dia. Latihan habis pukul 6.15. umi cakap , tunggu jelah dia kat sini. Wahhh , indah sungguh ciptaan tuhan . hahaha . kenapa ? ada cowok-cowok tampan doe. Adehhh, gatal ko! xD

Tak de lhaa. Guraw je. Tapi aku tak tipu. Memang jurulatih futsal diorang ada yang handsome jetakk sorang . tak tahu lhaa pulak nama abang tuu apa. Tapi kat baju futsal dia yang hitam tu, terpampar satu nama yang agak unik . he is TERI :). Pelik kan nama dia? Aku agak lha nama sebenar dia FITRI kot. Tuhh pasal jadi TERI. Hahaha. Aii aii , ase cam nak datang sini hari-hari je. ABG TERI ohhh ABG TERI . apa pasal lhaa ko curi hati aku. Ehhh, salah dia ke? Hahaha -.-‘’

Tak de lhaa . sume yang aku coretkan kat atas ni just gurauan semata-mata. Aku tak ‘jatuh hati’ , ‘jatuh cinta’ or ‘jatuh tangga’ pon kat abang tuhh . hahahaha. Aku selesa dengan status aku sekarang. SINGLE is BETTER ! klarh. Dah banyak aku mengarut kat sini. Sayang u all yang sanggup baca aku taip panjang-panjang ni . hee . salam .




0 comments: